missmk

Live your life before someone else does

Bildbomb LA del 2

Publicerad 2012-05-20 16:35:38 i Allmänt,


.
Mums ;)
.

.
Denna hysteri med fans och paparazzis florerade ett tag där.. Jag hörde någon sa att det var just Johnny Depp med fler som var där.. Stackars människor som är så påpassade hela tiden :S
.

.
Här inne hålls Oscarsgalan..
.

.

.

.

.

.
Undrar hur lång tid det skulle ta att tvätta alla dessa fönster helt på egen hand? ;)
.

.

.

.
Underbart vackra LA Live.
.

.

.
Detta måste ju ändå vara den snyggaste och häftigaste arenan i hela världen :)
.

.

.
LA Kings - Washington.
.

.
Underbara Starbucks frukost :)
.

.
Ett av Los Angeles lyxigaste hotell Ritz Charlton. Hotellet har till och med en egen helikopter platta! Vi vanliga dödliga brukar gå in genom huvudentrén medans kändisarna anländer från taket ;)
.

.
Förbereder MTV Awards.
.

.

.
Favoritbutiken!
.

.
På vårt hotell bodde det ett filmteam som höll på med kameror i lobbyn och jag kunde inte låta bli att fota detta. Haha vad gulligt!
.

.

.
"Hemma" i London igen :/ Usch vad nere jag var när ja vaknade på planet minns jag och såg att det var dags att landa på Heathrow.
.
Hoppas ni gillade bilderna :) Själv älskar jag dom!
.
Hörs senare..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela