missmk

Live your life before someone else does

Ett steg närmare!

Publicerad 2012-05-23 12:51:07 i Allmänt,


.
Kolla vad jag fick syn på idag!!! :) Vilket glädjande första besked..
.
Jag vet att inget är klart än men jag har alltid små delmål framför mig än stora på en gång. Första målet kan vara en sån liten sak att jag ska skicka in en ansökan.. När jag klarat det lilla målet mår jag bra.
.
Andra målet är att få reda på om jag konkurrerar om en plats och som ni ser så gör jag det!!
.
Och tredje målet blir att öppna antagninsmailet senare i sommar. Törs inte ens tänka på den dagen. Men det här kändes så himla bra nu ska ni veta! Jag har varit nervös inför detta besked ett tag nu men nu kan jag andas ut en aning. Nu är jag med och krigar ;)
.
Och det bästa av allt: Det här är bara den ena utbildningen av alla jag har sökt.
.
Nu ska jag ta och motionera lite sen ska jag hämta William på skolan och vara barnvakt ikväll då Marie ska bort.
.
Kram så länge.
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-05-23 15:15:05

Vad roligt! Håller tummarna! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela