missmk

Live your life before someone else does

Från London

Publicerad 2012-05-14 14:17:38 i Allmänt,

.
Bröllopsklänning + sjal. Min nya favoritfärg är lila!!! Jag älskar den snygga färgen! Klänningen är såå skön och fin att jag skulle vilja ha den på mig 24/7!
.
.
Jag är ju helt galen i kattdjur! Framför allt i tigrar och leoparder så det här linnet är numera mitt favoritlinne :)
.
.
Somrig tubtopp!
.
.
Mamma fick fria händer och jag tyckte hon lyckades ganska bra ;) Fina kläder och fina smycken. Jag gillar ju verkligen att shoppa från utlandet för då kan man nästan vara säker på att ingen annan har det man handlar här hemma.
.
Mycket roligare att ha smycken och kläder som inte finns i Sverige tycker jag.
.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-05-15 17:59:49

Jag hoppas du menar 14/7:-)? Kram Ida

Postat av: Madde

Publicerad 2012-05-16 09:54:40

Hej kusin! Kul att du kommenterar. Haha fyndig du va. Ja klart jag menade 14/7 din stora dag!! ;) Då ska jag vara likaklädd som du ser :) Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela