missmk

Live your life before someone else does

Fyyy fan!

Publicerad 2012-05-08 13:17:48 i Allmänt,

Myset tog slut ganska snabbt.. Precis när jag hade lagt upp föregående inlägg så ser jag att katten leker med något några meter ifrån mig och vagnen och när jag kollar närmare är det ju en äcklig snok som slingrar sig!

Fy fan vilken panik jag fick. Jag vet att snokar är helt ofarliga men alla ormar är vidriga ändå! Och inte nog med det så ligger det en död mus inte långt ifrån ormen! När Vilja har vaknat tänker jag bära in henne fort som fasiken och låsa dörren ;)

Skickade precis en bild på ormen till Marie. Jag fick tillbaka "Fy fan!!! Döda den Madde!!!!" Haha aldrig! Jag vågar ju inte ens gå förbi fanskapet!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela