missmk

Live your life before someone else does

God morgon

Publicerad 2012-05-08 07:20:13 i Allmänt,

Sitter och väntar på att Fredrika och Vilja ska komma. Först ska Vilja få öppna lite paket innan hennes mamma åker till Hig..

Har även pratat med vårdscentralen idag. Ska få en tid på posten om besök.

Jag lider ju ibland (som jag har skrivit om förr) av ångest vilket börjar gå mig på nerverna så nu ska jag ta tag i detta.

Fast det har varit bra ett tag nu. Men jag fick en ångestattack i söndags innan jag skulle sova. Anledningen till det var att jag hade druckit alldeles för mycket kaffe under dagen. Koffein är ju grymt ångestframkallande i sig också..

Först ska dom ta blodprover och EKG och sånt på mig och sen ska jag få behandling om dom tycker det är så illa. Jag har den lindrigaste typen av ångest har jag fått veta. Generell ångest hette den så de va ju bra då i alla fall :)

Men bara jag inte får tabletter. Jag avskyr tabletter nämligen, är så rädd att jag ska bli beroende :(

Kram!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela