missmk

Live your life before someone else does

Grillat korv

Publicerad 2012-05-23 20:07:39 i Allmänt,

Istället för att stå vid en tråkig spis när det är så fint väder ute så tog jag med mig barnet ut och grillade korv till honom istället..

Han sa att mina korvar var mycket godare än dom äckliga fiskbullarna han brukar få hos sin pappa ibland. "Men tänk om pappa blir ledsen när du säger att hans fiskbullar är äckliga?" frågade jag. "Men jag brukar äta dom med massa ketchup till för att få bort den konstiga smaken så det gör inget."

Haha! Fasiken va härliga barn är med deras kommentarer. Ketchup till fisk?! Ja inte så konstigt att det va äckligt då ;) Sen fick han grilla några mashmallows också så nu är han mer än mätt. Skönt. Finns väl inget värre än när ett stackars barn är hungrig..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela