missmk

Live your life before someone else does

Helgen gick fort..

Publicerad 2012-05-27 22:20:19 i Allmänt,

Den här helgen gick fort. Jag har mest spenderat den ute i solen.. Men jag har också gjort andra mysiga aktiviteter. I fredags var jag ju hem till mina små kusiner. Dom hade vattenkrig bland annat och den yngsta blev blötast..
.
Dom var rejält sugna på att spruta ner mig med massa vatten också men jag hotade då med att slänga ner dom i bäcken som rinner inte långt ifrån deras hus.. ;)
.
På kvällen var vi till Allstar och kollade på uppträdandet och träffade en massa kompisar. Jättetrevligt! Det blev en riktig Sälenreunion!
.
Jag ska lägga upp ett klipp sen när grabbarna gör sin tolkning av Walk of the earth. Ni vet dom som spelar på samma gitarr som jag visat er här på bloggen tidigare.
.
Igår blev det en lugn schlagerkväll för min del och ikväll ligger jag i soffan och käkar jordgubbsglass. Fasiken vad gott det är!! Jag har ätit massa gott hela dagen. Jag och mormor åt jättegod mat på en restaurang idag också. Då tog jag en filé oscar. MMM :)
.
Puss o kram.
5sP603 on Make A Gif, Animated Gifs
.
Den här helgen gick fort. Jag har mest spenderat den ute i solen.. Men jag har också gjort andra mysiga aktiviteter. I fredags var jag ju hem till mina små kusiner. Dom hade vattenkrig bland annat och den yngsta blev blötast..
.
Dom var rejält sugna på att spruta ner mig med massa vatten också men jag hotade då med att slänga ner dom i bäcken som rinner inte långt ifrån deras hus.. ;)
.
På kvällen var vi till Allstar och kollade på uppträdandet och träffade en massa kompisar. Jättetrevligt! Det blev en riktig Sälenreunion!
.
Jag ska lägga upp ett klipp sen när grabbarna gör sin tolkning av Walk of the earth. Ni vet dom som spelar på samma gitarr som jag visat er här på bloggen tidigare.
.
Igår blev det en lugn schlagerkväll för min del och ikväll ligger jag i soffan och käkar jordgubbsglass. Fasiken vad gott det är!! Jag har ätit massa gott hela dagen. Jag och mormor åt jättegod mat på en restaurang idag också. Då tog jag en filé oscar. MMM :)
.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela