missmk

Live your life before someone else does

Killar i dubbelliv - kastrera med en slö skridsko.

Publicerad 2012-05-16 16:24:48 i Allmänt,

.
Hej på er!
.
Nu ska jag berätta om den sortens ynkliga "män" som lever dubbelliv bakom ryggen på sin flickvän/fru. Jag har varit med om några bara den senaste veckan...
.
Det började i lördags på Helt Enkelt. Jag stod i toakön och pratade med en trevlig kvinna i 30 års åldern. Vi skrattar och skämtar med varandra och hade det allmänt trevligt. Plötsligt stannar hon upp och blir alldeles stel, kallsvettig och nervös. "Oj vad hände?" frågade jag.
.
Kvinnan tar tag i mig och frågar om jag känner igen en tjej bakom oss. "Jag tror hon heter Sofia." säger kvinnan till mig. Jag kände inte igen henne men eftersom att jag inte är så blyg av mig så frågade jag den här tjejen vad hon hette och tyckte hon såg bekant ut och ja mycket riktigt så hette hon Sofia.
.
Då utbröt en het konversation mellan dessa kvinnor. Det visade sig att den här Sofia dejtar kvinnans (som vi kan kalla Tessan) pojkvän. Men den här Sofia visste inte att killen ifråga hade flickvän. Han hade sagt att han var singel!
.
Tjejerna stod och pratade länge och jag var där hela tiden. Sofia visade massa sms som hon fått av Tessans pojkvän bland annat, och det hade pågått under en lång tid.
.
Sen var Tessan självklart väldigt upprörd så jag tog med henne in på toan och låste dörren och där satt vi och pratade om detta. Hon berättade bland annat att hon och killen precis hade varit och kollat på hus och försöker skaffa barn.
.
På riktigt så fäller jag en tår nu medans jag skriver för att jag tycker så jävla synd om den här tjejen som var så trevlig och SNYGG!
.
Jag bad henne att åka hem till hennes pojkvän, bete sig precis som vanligt och sen efter ett tag bara sparka honom mellan benen så hårt att han aldrig någonsin mer kommer kunna använda sin jävla k*k! (Sånna här svin är nämligen inte värda att få bli en pappa om ni frågar mig).
.
.
Detta var alltså i lördags. Sen märkte jag av en liknande sak nu i dagarna. En kille tog kontakt med mig på internet, trevlig, lite försynt och allmänt gullig.
.
Sen ville han ha mitt nummer. Jag blev då lite tveksam och kollade upp hans namn på google (tack gode gud för google) ;) Nej men man är ju inte dum, klart man kollar upp den man har kontakt med och är nyfiken. Vem gör inte det liksom?
.
I alla fall så visade det sig att denna "söta kille" har fru, 2 barn och ett tredje på väg! Fy fan vilket as! Hade jag vetat vad hans fru hette så hade jag ringt upp henne direkt och sagt:
.
"Om jag vore dig så skulle jag lämna din kille NU. Du är värd någon bättre som kan bli styvpappa till dina barn, någon som respekterar dig och som inte har kontakt med en massa andra tjejer bakom ryggen på dig."
.
Så jäkla synd att det finns sånna här idioter som förstör för andra. Tessan kommer ju förmodligen inte kunna lita på en kille nu på hur länge som helst vilket man absolut förstår. Det spelade tydligen ingen roll att de båda litade på varandra heller utan detta hände ändå!
.
Jag har även en nära vän till mig vars pojkvän levde dubbelliv i över 1 år innan hon kom på honom plus att dom hade ett gemensamt barn på 3-4 år vid detta tillfälle.. Så jäkla tragisk!
.
Dom förstör ju för så många med deras sjuka beteenden! Och tyvärr så är det ju deras egna barn som lider mest av detta en vacker dag men det är killarna för egoistiska för att förstå.
.
Jag vet inte, som jag har sagt förr, hur jag själv skulle reagera om detta hände mig. Man vet ju redan att dessa killar är så svaga och fega så det är sjukt.
.
På det sättet blir man ju starkare själv men jag skulle nog ändå vara sååå förbannad och besviken att jag kanske skulle tänka starka tankar att döda honom..? Det vet jag att mina vänner har tänkt om deras bedragna pojkvänner i alla fall..
.
Men än så länge har jag själv inte varit med om detta (vad jag vet) :) Sist träffade jag ju den fina killen ett tag som jag också nämnde vid ett par tillfällen och han gillade jag men tyvärr så ses vi inte mer :(
.
Det är också något som är så typiskt.. Dom killarna som verkar vara bra och ärliga går det inte att fortsätta träffa av olika anledningar :(
.
Nu ska jag ta och skicka ett meddelande till Tessan och fråga hur det är med henne och om hon har kastrerat hennes pojkvän (eller numer förhoppningsvis hennes ex) med en slö skridsko än.
.
Vi hörs!
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-05-16 22:27:16

Vilka hemska monster det finns! Usch! Tur att det finns tjejer som dig som vill hjälpa den som far illa utav situationen. Så skulle jag med ha gjort. Folk som bara ser på när dom vet att sånt här händer är nästan ännu värre. Den bedragna har all rätt att få veta och är värd bättre precis som du säger.

Kram på dig fina och kloka tjej :)



PS. Tråkigt och höra att du inte träffar killen mer :-( Jag kände ju på mig att han var bra och att ni var bra för varandra :-)

Postat av: Marcus

Publicerad 2012-05-16 22:52:20

Måste ha hänt något allvarligt med killen du träffa isf om ni inte träffas mer. Annars vore han helt galen som låter dig gå vilket han borde förstå själv eller åtminstone borde komma på inom snar framtid om han har det minsta förnuft i skallen.



Men de finns kanske en mening med allt som händer oxå som folk påstår =)

Postat av: M

Publicerad 2012-05-17 08:46:45

Håller med dig om att såna där personer förtjänar nåt sämre, men tycker att du vinklar det lite snett. Det är långt ifrån bara killar. Tjejer är inga helgon de heller...

Postat av: Madde

Publicerad 2012-05-17 18:05:09

Precis Anne, dom är ännu värre, dom som bara ser på. Så var jag förr när jag var yngre, väldigt osäker tjej som blundande när något sånt här hände men som tur är så har man förändras genom åren :)



Marcus: Jag tror stenhårt på det sista du skrev, att det finns en mening med allt.



M: Eftersom att jag varken är lesbisk eller har så mycket koll vad tjejer gör i relationer så kan jag inte tala för det men självklart finns det väl ärthjärnor hos tjejer också.

Postat av: Håkan

Publicerad 2012-05-17 19:10:27

Tror nog dessvärre inte att skillnaden inte är så stor mellan könen vad gäller otrohet Madde. Dessutom tycker jag att detta beteende är snäppet värre när tjejen inte berättar för en kille att barnet inte är hans. http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article10348147.ab

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela