missmk

Live your life before someone else does

Inredning

Publicerad 2012-05-30 23:50:05 i Allmänt,

På eftermiddagen idag var jag och Madde in i en jätterolig butik! Åh vad jag älskar att gå omkring och titta på fina inredningsprylar. Jag vill ha ALLT!
.
När jag går in i sånna här butiker så får man knappt kontakt med mig. Jag faller in i min egna lilla värld och föreställer mig alla fina saker och inredning i mitt hem.
.


.
Buddha statyn som ni ser högst upp skulle jag vilja ha!
.

.
Jättefina lyktor. Och ser ni vaserna högst upp som ser ut som gigantiska cosmopolitan glas haha :) Tänk att dricka cosmo ur ett sånt, då skulle man nog få magpumpas sen ;) Ett sånt skulle jag kunna tänka mig att ha på golvet med lite stenar och någon växt i. Skulle va jättefint!
.

.
Den silvriga stora spegeln måste jag bara ha! Så snygg!! Får köpa den sen. Den ser jag gärna på väggen i hallen där allt är vitt runt omkring och med den fina buddha statyn bredvid på en vit fin byrå :) Haha vad jag fantiserar. Men det är så kul!
.

.
Vackra färger på blommorna. En stor fin vas och färgglada blommor i den vita hallen skulle lysa upp lite :)
.

.
Doftljus.
.

.

.
I mitt blivande hus och ute på altanen vill jag ha denna soffa. Fast kanske inte med vita kuddar då man lär få tvätta jämt ;)
.

.
Solstolar till dom små.. Och till och med små parasoll till! Jag dör så gulligt :)
.

.
Hemma i Maddes fina hus har hon vänt upp och ner på några vinglas och ställt ljus på botten av glasen. Riktigt udda och fint!!
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela