missmk

Live your life before someone else does

Kaffe i solen är gott

Publicerad 2012-05-02 14:28:29 i Allmänt,


.
Har varit ut på lite ärenden idag.. Nu har jag precis ätit lunch och tänkte ta och motionera lite.. Ska dricka lite kaffe i solen först. Jag dricker inte alls mycket kaffe egentligen, tycker inte det är så gott som alla säger men att dricka kaffe i solen är väldigt gott.
.
Sen tror jag det där är psykiskt.. Att folk börjar dricka kaffe har inte att göra med att det är så gott utan det sitter i psyket: "Åh nu när jag har börjat dricka kaffe så är jag vuxen", kan jag tänka mig att många tänker.. Men nej, vuxen är något helt annat :)
.
Nu måste jag klä på mig ordentligt bara. Allt kan inte stå rätt till med mig tror jag för trots att det är varmt ute så fryser jag ständigt! Inte okej!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela