missmk

Live your life before someone else does

Lilla Estelle..

Publicerad 2012-05-22 11:04:35 i Allmänt,


.
Stolta föräldrar :)
.

.
Jag smälter!! Herregud så bedårande söt hon är!!! Jag tror att min moders instinkt har tagit över mig förtillfället för jag vill bara hålla i henne och krama henne massor! :)
.
Jag trodde inte att jag skulle bry mig om denna dag men nu sitter jag klistrad framför tv:n och är alldeles lyrisk över alla gäster som är så finklädda.
.
Dopet bryr jag mig inte om men det ska faktiskt bli kul att se den lilla prinsessan snart. Ska kolla in henne och sen uträtta lite ärenden.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela