missmk

Live your life before someone else does

Loreen

Publicerad 2012-05-24 18:56:58 i Allmänt,


.

.

.
När jag hör Euphoria susa ur högtalarna på radion om det så är i bilen, inne i en affär eller hemma så får jag en känsla av att jag tappar förståndet helt och håller på blir g-a-l-e-n på riktigt.
.
Inget fel alls på låten i sig men jag tror jag aldrig tidigare har varit med om en mer uttjatad låt!! Fan vad alla radiostationer har förstört låten!
.
Som tur är så är låten inte sönderspelad utanför Sveriges gränser.
.
Dock älskar jag Loreen. Satan vilken härlig kvinna. Hon verkar ju vara så klok, ödmjuk och jättesnäll och sen är hon ju väldigt vacker. Och tack vare alla fina personlighetsdrag hon verkar ha så blir hon ju ännu vackrare.
.
Jag är egentligen inget vidare fan av melodifestivalen men när det gäller den stora finalen ute i Europa så är det riktigt kul! :)
.
Jag håller alla tummar för Loreen ikväll!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela