missmk

Live your life before someone else does

Magisk låt, magisk röst, magisk kvinna!

Publicerad 2012-05-27 01:53:19 i Allmänt,

.
Jag skulle helt ärligt vilja påstå att svensk/marockanska Loreen är fan i mig bättre än självaste Lady Gaga och Madonna! Hon sopade banan med hela Europa och utklassade alla andra bidrag.
.
Det var nästan snudd på förnedring för dom andra bidragen... :S
.
Hon är så värd detta! Allt var magiskt! Hon är magisk! Och jag undrar om det inte finns någon tjej där ute i Europa som redan har satt saxen i håret och klippt till luggen som kommer bli enormt populär framöver.
.
Jag hörde henne i en intervju efter vinsten och jag kände verkligen igen mig i det hon förmedlade. Jag tror jag och Loreen skulle bli riktigt bra vänner då jag känner igen mig själv i henne och att vi delar samma värderingar och åsikter kring det här med så naturligt som möjligt.
.
Man känner igen sig i Euphoria då den är så stark och man kan connecta med sig själv. Det handlar inte längre om tonvis med smink och dom rätta kläderna. Det handlar om att kunna vara äkta och naturlig!
.
Loreen har nu fått, till exempel, silikonpumpade, översminkade platinablonda Stureplansbruttor att likna något som katten släpat in och spytt upp igen. Fast med all respekt mot den sortens människor.
.
Men ni förstår vart jag vill komma va? Det finaste som finns är att vara så naturlig och äkta som möjligt i både kropp och själ.
.
Jag gjorde genast research om Loreen efter vinsten (nördig som jag är) och hon är även producent och har jobbat som programledare i tv vilket jag inte visste. Hon är född i Stockholm men har vuxit upp i Västerås. Båda hennes föräldrar är ifrån Marocko.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvällens hiss: LOREEN!
.
Kvällens diss: Norges fruktansvärda bidrag på en otroligt dålig kopia av Eric Saade look a like! Och som om det inte vore nog, en ännu värre dålig kopia av koreografin!
.
Kära grannar, vad tänkte ni med? Gör ni själ för dessa korkade Norgehistorier tro? Säg att jag har fel!
.
Jag vände mig i plågor i soffan och hoppades att killen skulle vakna upp på scenen och ta sitt förnuft till fånga och springa ut från Kristallhallen tänkandes: "Jag skämmer ut mig inför hela Europa genom att kopiera fjolårets Populäraste kille."
.
Sov gott alla!
.

Kommentarer

Postat av: Marcus

Publicerad 2012-05-27 02:07:33

Loreen är magisk och du skriver helt magiskt! Haha så jävla kul att läsa din blog den är härligt underhållande! något som katten släpat in och spytt upp igen =D håller fullständigt me!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela