missmk

Live your life before someone else does

Mina älskade klackar!

Publicerad 2012-05-31 16:23:51 i Allmänt,



.

.

.

.

.
Det finns inget mer snyggare på en tjej än höga stilrena klackar tycker jag!
.
Jag är mer en skotjej än en klädtjej. Klänningar och sandaler är inte riktigt min grej även om jag tycker det är jättefint men jag går helst i snygga tighta jeans, en fin topp och med sånna här klackar när jag är ute i vimlet.
.
Klackar är mer kvinnligt än en klänning tycker jag.
.
Jag började ta fram mina sommarskor idag och tog även fram alla dessa klackar. Vissa utav dom är för varma för sommaren så dom får komma fram i höst igen.
.
Dock så vill jag påstå att några av dessa skor är lite groteska. I alla fall skorna ni ser på sista bilden. Lite väl hög klack men hur snygga som helst!!!
.
Pappa börjar nästan gråta när han ser mig i sånna här skor och brukar säga: "Men hur kan du gå i sånna där skor? Du kommer när som helst bryta sönder fötterna."
.
Men då jag har gått i högklackat i över 10 år nu så är jag van och har jag inte brutit fotlederna än så lär jag inte göra det sen heller... peppar peppar ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela