missmk

Live your life before someone else does

När jag döptes = Dagen som Gud glömde!

Publicerad 2012-05-07 23:05:52 i Allmänt,

.
.
Såhär ser det ut runt mamma och pappas hus numera. Min farbror och kusin håller på lägger nytt tak.. Jag frågade min kusin idag om man vågar röra sig på gården utan att få en tegelpanna i skallen.
.
Han tyckte att det vore bäst om jag hade hjälm på mig :)
.
På kvällen har jag varit hos mormor och fikat och kollat på gamla bilder... Bland annat denna:
.
.
Lilla jag 2,5 år på min dopdag och mamma och pappas bröllopsdag :)
.
Jag har sett film från den här dagen och satan vilken mer-vild-än-tam-unge jag var haha.. Jag sprang omkring bland kyrkbänkarna, åt blommor, låg och sprattlade på golvet, sprang fram till folk, och ville ha pappas uppmärksamhet precis när han står och lovar äktenskapsord med prästen.
.
PLUS att jag sitter och skriker till min ingifta faster att jag inte alls ska döpas och att jag minsann heter Karlsson och inget annat!!! Sen slutar det med att min andra ingifta faster får bära fram mig till prästen när jag ska döpas.
.
Hahaha oj oj stackars min släkt som fick vara med om detta. Det filmades mest på mig och inte på själva bröllopet.. Fattar inte att det inte var någon som ledsnade och låste in mig nånstans ;)
.
Nu ska jag sova och gå upp tidigt och ta emot Vilja som jag ska vara barnvakt åt hela långa dagen. Vi hörs mer imorn!
.
Sov gott alla!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela