missmk

Live your life before someone else does

Nu är jag igång igen..

Publicerad 2012-05-21 12:10:36 i Allmänt,


.
Dessa skor är inte bara snygga utan även hur sköna som helst att springa och gå i! Ett tips till er som kanske behöver nya skor. Dom finns på sportamore.se.
.

.
Igår började jag träna igen som jag gjorde så duktigt innan jag åkte till Sälen tidigare i år. Egentligen avskyr jag den här hetsen med träning, inbördes beundran om vem-som-ser-bäst-ut-på-stranden-blickar.
.
Tycker det är så fånigt. Alla har rätt till att se ut precis hur man vill. Vissa är jättesmala, andra jättetjocka och så finns det mitt emellan. Folk som "måste" träna för att gå ner i vikt men som redan är smala/normalbyggda är patetiska tycker jag!
.
Jag tränar nu enbart för att få motion och må bättre i hälsan i största allmänhet. Kommer ju aldrig komma i närheten av den kondition jag hade när jag spelade fotboll förr men jag är glad om jag kan springa 2 meter utan att få håll i alla fall ;)
.
Haha nej då så illa är det inte. Jag kan springa lite längre än 2 meter utan att svimma.
.
Ser ni förresten att jag matchade mitt basketlinne med nagellacket? Jag vet, jag är jättelöjlig ibland ;)
.

.
Efteråt satte jag mig i solen och åt god frukt. Vilken härlig sommarkänsla! Idag väntar jag ivrigt på att solen ska komma fram så jag kan sola lite igen. Jag satt inte alls länge ute igår men ändå fick jag färg. Så underbart det är! :)
.
Kram på er.
.

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2012-05-21 16:55:47

Måste säga att du är en bra förebild för framför allt unga. Du är smal och har en fin kropp och skulle kunna leva på att du är skitsnygg på stranden men istället säger du att det inte spelar nån roll hur man ser ut och bryr dig inte om vikt utan om hälsan! Fler borde resonera som dig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela