missmk

Live your life before someone else does

Regn

Publicerad 2012-05-09 13:36:07 i Allmänt,

.
.
.
Idag har vi inte kunnat ta en promenad med vagnen då det spöregnar här. Vi har istället myst inne!
.
Sen blev hon trött, kröp upp i mitt knä och så kollade vi på Trasdockorna och Bumbibjörnarna på Youtube :)
.
Sen fick hon köttfärssås och spaghetti innan hon somnade gott i vagnen.
.
.
Så jäkla söt!!!!!!!! :)
.
.
Igår tog jag fram min snygga sommarjacka! (Ren och fin spegel Marie har va?) ;)
.
Nu har lillhjärtat åkt hem.. Och detta säger jag inte bara för att det är mitt gudbarn men fasiken vad snäll hon ärl!! Jag har aldrig någonsin träffat en mer okomplicerad unge än henne tror jag. Hon är så lätt!
.
Man behöver inte ens gå en meter med vagnen utan hon somnar på en gång, helt otroligt. Inget gnäll, skrik eller att hon ska komma upp igen, så jäkla skönt haha. Lika när hon ska äta, hon gnäller inte utan väntar snällt tills maten står på bordet.
.
Hon rör heller inte saker som barn inte ska röra och man behöver dessutom bara säga aj aj en gång och sen går hon därifrån! Åh vilken underbar unge på alla sätt! Kommer kanske bli desto värre när hon blir tonåring sen kanske ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela