missmk

Live your life before someone else does

Sharkbait

Publicerad 2012-05-23 00:29:44 i Allmänt,

J0T4mS on Make A Gif, Animated Gifs
.
Har haft en riktig tv-kväll ikväll och jag vet inte sist det hände. Känns som evigheter sen. Först kollade jag på Eurovision.. Riktigt dåliga bidrag men jag höll på två länder. Belgien och Schweiz. Fasiken vad bra dom var!!
.
Sen kollade jag på ett program om hajar på Animal Planet. Hajar fascinerar mig verkligen. Häftiga djur! Fast jag är livrädd för dom.
.
En utav mina absolut största mardrömmar är att simma och vara fast ute i havet typ utanför Australiensiska kusten (där det vimlar av dom), där det är 40 meter djupt, kolsvart mörker och fullt med hajar runt omkring mig.
.
Jag drömde detta en gång när jag var mindre och jag vaknade av att jag grät i panik och sen dess så får jag kalla kårar längs hela ryggraden bara jag tänker på det.
.
Sen kollade jag på en brittisk komediserie och skrattade gott. Britter kan verkligen komedi! Eller ja, min typ av komedi kanske jag ska säga :)
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-23 15:18:35

Måste säga att skriver så roligt och inlevelseberikat! Kul läsning varje gång man går in här till skillnad från andra tjejer som bara skriver om kläder hela tiden men så har dom en mindre hjärna än dig oxå =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela