missmk

Live your life before someone else does

Sista april

Publicerad 2012-05-01 14:10:48 i Allmänt,

.
.
Våfflor till dom små sötnosarna..
.
.
Maries och min förrätt som alla åt gladeligen av, alla utom Matilda dock, som har bebis i magen :) Den var supergod. Enkel att göra..
.
Vanlig formfranska, parmaskinka (min favorit), chevréost, honung, pinjenötter och lite ruccola blad. Smarrigt!!! :)
.
Idag har jag ont i käken och magen för att jag skratta så mycket igår. Vilket otroligt härligt gäng vi blev. Alla vi kusiner (bara Ida som inte var med som synd var) och lite annat härligt folk.
.
Mycket trevligt och jättegod mat. Sen gick vi vidare till en annan fest innan jag gick hem och sov.
.
.
.
Våfflor till dom små sötnosarna..
.
.
Maries och min förrätt som alla åt gladeligen av, alla utom Matilda dock, som har bebis i magen :) Den var supergod. Enkel att göra..
.
Vanlig formfranska, parmaskinka (min favorit), chevréost, honung, pinjenötter och lite ruccola blad. Smarrigt!!! :)
.
Idag har jag ont i käken och magen för att jag skratta så mycket igår. Vilket otroligt härligt gäng vi blev. Alla vi kusiner (bara Ida som inte var med som synd var) och lite annat härligt folk.
.
Mycket trevligt och jättegod mat. Sen gick vi vidare till en annan fest innan jag gick hem och sov.
.
.
Man är lite sliten idag måste jag säga. Jag är inte van att festa längre och speciellt inte van med att gå på efterfest. Haha jag kände mig som en tant när jag gick hem..
.
Usch tur att det händer en gång om året nuförtiden om inte ännu mer sällan :)
.
Hoppas ni hade en trevlig kväll igår!
.
.
Man är lite sliten idag måste jag säga. Jag är inte van att festa längre och speciellt inte van med att gå på efterfest.
.
Haha jag kände mig som en tant när jag gick hem och muttrade för mig själv när ångesten sakta smög sig på för att klockan var så mycket och för att det hade börjat blivit ljust ute.
.
Usch tur att efterfester händer en gång om året nuförtiden om inte ännu mer sällan :)
.
Hoppas ni hade en trevlig kväll igår!
.

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-05-01 14:36:02

Sveriges svar på Megan Fox . du e ruggigt lik henne fast du e snäppet snyggare å ser mer kvinnligare ut :P

Postat av: Madde

Publicerad 2012-05-02 14:20:52

Men TACK för dom fina orden. Wow :) Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela