missmk

Live your life before someone else does

Skypat och planerat nästa USA resa..

Publicerad 2012-05-11 17:09:09 i Allmänt,


.
Fian och jag uppe i Empire State Building för snart 2 år sedan.
.
Har skypat med världens bästa Sofia idag! Jag var så fascinerad över att jag kunde sitta och prata med någon via videosamtal på min iphone ända från Australien och hit! Hur häftigt är inte det?!
.
Fian berättade om hur hon hade det där borta och jag kunde liksom inte låta bli att falla i trans och levde mig in i ett lyxliv bland värme, strand, vatten, skyskrapor, nattklubbar, lantkänsla bland kängurus, konserter och kramar med David Guetta!
.
Allt detta är verklighet för Sofia medans vi får strosa omkring på trista gator i spöregn i tråkiga Sverige där det inte händer ett skit :)
.
Är så glad för hennes skull som jag även har sagt förr! Fian började planera nästa sommar redan nu när vi skypade. "Madde då ska du och jag till Las Vegas!" "Och vi utgår ifrån L.A!", svarade jag snabbt.
.
Oj vilka planer vi har. Först ta flyget till New York för endast 2000 kr och sen inrikes flyg i USA bort till västkusten... Båda jag och Sofia ÄLSKAR USA och alla människor och häftiga platser där borta. Sofia har ju även bott i Californien förut.. 
.
Jag är sååå glad att jag har en  likasinnad vän i Fia som jag själv är som har denna sköna, impulsiva inställning och som aldrig skulle banga att dra dit! :)
.
Hörs senare.
.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2012-05-11 19:20:48

Jag älskar också USA! Jobbade där för många år sedan. Kul att du ska dit igen :-)

Förresten, den söta flickan Vilja är fani mej den sötaste och mest karaktärsstarkaste barn jag någonsin sett! Hon lyser verkligen upp din blogg jämt :-) Ja det gör ju du me förstås ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela