missmk

Live your life before someone else does

Solen fortsätter att visa sig..

Publicerad 2012-05-24 15:44:35 i Allmänt,


.
2 måsten i solen.. Solskyddsfaktor och iskallt vatten! Ni smörjer väl in er när ni ska sola hoppas jag kära läsare?
.

.
Har legat ute i solen i nästan 4 timmar nu på mamma och pappas altan. Gud så skönt det är!!
.
I förmiddags innan jag började sola var jag hem till mormor och morfar och hälsade på. Jag fick reda på att jag hade väldigt många tremänningar ute i landet. Bland annat i Fagersta, Täby och Malmö. Fick även se bild på en av dom som är ett år äldre än mig som bor i Täby.
.
Kanske att man skulle släktforska någon gång i framtiden. Vem vet, man kanske till och med härstammar från en annan planet om man börjar gräva så långt tillbaks ;)
.
När jag gick i lågstadiet kallades jag faktiskt för UFO av några killar minns jag för att jag nästan varje dag ett tag, gick och nynnade på en låt om UFON. Haha vilka minnen! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela