missmk

Live your life before someone else does

Tigertatuering

Publicerad 2012-05-17 20:53:33 i Allmänt,

Måste börja med att säga vad roligt att det blev så många kommentarer på föregående inlägg! Det finns ju ingen åsikt som är rätt eller fel när det gäller något egentligen men det är roligt när det blir diskussioner..
.
Om det så är positiva eller negativa kommentarer spelar ingen roll. I mitt framtida yrke måste jag kunna ta negativa reaktioner också så det är bara bra och utvecklande anser jag :)

.

.
I flera år har jag drömt om att tatuera in det kinesiska tigertecknet någonstans på min kropp dels för att jag älskar tigrar men också för att jag är född i tigerns år.
.
Nu är jag väldigt sugen på att tatuera in både en tiger och tecknet. Hittade denna bild och blev förälskad i den..
.
Jag fantiserar nu om att tatuera in den på min ena höft eller på ryggen längst ner bredivid min ena redan befintliga tatuering där jag har hebreiska tecken.
.
Har man en gång börjat tatuerat sig så vill man inte sluta :S
.
Ska ta reda på vad detta kalas skulle tänkas kosta. Men jag får nog göra detta i höst då jag vill kunna vara ute i solen i sommar.
.

.
Nu sitter jag och kollar hockey. Jättekul att följa VM nu när det är måste-matcher! Erik Karlsson är min favorit bland alla spelare. Han är ju så söt och SUPERDUKTIG... och så har han ju världens finaste efternamn också.. tss ;)
.
Kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela