missmk

Live your life before someone else does

Tisdagen..

Publicerad 2012-05-16 16:03:41 i Allmänt,

.
Va in till Konsum på söder och plockade ihop en egen-sallad. Så himla bra att butikerna har så att man kan plocka i själv det man vill ha. Jag tog mozzarella, skinka och kycklingspett bland annat :) Supergott!!!!
.
.
På kvällen var jag hem till Madde och satt ute med henne i underbara solen.
.
.
Iskall cola i solen är riktigt underskattat.
.
.
Jag frågade Madde om jag fick låna ETT nagellack av henne.. Hmm hon hade några till att välja mellan ;) Haha sjukt!
.
.
Denna tjusiga färg har jag på mig just nu. Älskar starka färger nu till sommaren.
.
.
Sen grillade vi korv med Maddes kille Micke och hennes kusin Matte.
.
Hoppas ni mår bra kära läsare! Jag gillar er! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela