missmk

Live your life before someone else does

Williams födelsedag..

Publicerad 2012-05-07 00:29:44 i Allmänt,

.
Igår köpte jag nya solbrillor (igen) och jag älskar dom!! Jag har varit på jakt efter ett par pilotbrillor med spegelglas ett tag nu (vilket är väldigt trendigt i sommar) och igår hittade jag ett par till slut! Köpte även dom somriga mintgröna jeansen igår.
.
.
Presentöppning :)
.
.
Utan tvekan den finaste och bästa killen i mitt liv!
.
.
.
Har ni någonsin sett en finare kladdkaka någon gång? Och den var lika god som den är fin! ;)
.
.
.
Vilken lyckad dag det blev! Det var så varmt och skönt i solen så vi satt ute precis hela dagen och fikade med släkten. William fick massor med paket och han var väldigt nöjd med dagen..
.
Första gången någonsin tror jag som han inte protesterade när Marie sa åt honom att han skulle gå och sova.. Haha. Sötisen var helt slut efter denna dag..
.
Det blev även Marie och jag. Efter att vi hade grillat satte vi oss och prata en stund och båda satt och gäspade febrilt så vi bestämde oss för att sova. Att sitta i solen hela dagen tar på krafterna. Gud vad trött man blir på kvällen!
.
Sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela