missmk

Live your life before someone else does

Det blev många ställen igår...

Publicerad 2012-11-03 15:09:38 i Allmänt,

 
Fina vänner. Här beställer dom mysfrukost ;)
 
 
Först var vi till Gondolen och tog en öl, sen åkte vi vidare på Söder till Skrapan. Riktigt fint och bra ställe. Något trångt dock. Här ser man Globen därifrån.
 
 
 
Efter Skrapan åkte vi till Malmen men där var det så mycket folk att vi fick panik så vi avslutade på Hammarbys stamhak, Kvarnen.
 
Hade en helt underbar kväll med Camilla och Per! Vi skrattade så mycket att jag har ont i käkarna idag. Ser fram emot när jag får träffa dom igen. Den sista november ska jag till dom. Då ska vi först kolla på när Per spelar hockey och efter det blir det lite festligheter.
 
Nu ska jag göra mat och invänta kvällen. Ska hem till Emma ute i Midsommarkransen. Fint namn på ett ställe va? :) Ska förfesta lite där sen är jag sugen på att dra till Stockholms finaste festvåning, Berns! Tror inte tjejerna bangar på det :)
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela