missmk

Live your life before someone else does

En mysig egendag...

Publicerad 2012-11-05 19:29:00 i Allmänt,

 
 
Jag skippade H&M precis där jag bor idag. Jag kom ju på att jag endast bor två stationer ifrån Globen så jag åkte hit istället och shoppade loss...
 
 
 
Det blev en hel del som fick följa med hem idag... Smycken från Glitter och BikBok.
 

Supersnygg tröja/jacka från BikBok.
 

Tröja från BikBok.
 
 
Skjorta (som måste strykas) ;) Även denna kommer från BikBok.
 
 
Linne från H&M.
 
 
Jättemysig mössa och halsdauk från BikBok. Älskar grått numera! Så snyggt!
 
 
Underkläder H&M.
 
 
Något som verkligen är ett måste dessa tider när det börjar bli kallt är en bra dagkräm till ansiktet. Jag använder en från Lumene som är grym!! Huden blir verkligen silkeslen av denna! Mascara från Loreal och ansiktsmasker fick också följa med hem. Allt detta finns på Kicks.
 
Jaha det var den här månadens shopping, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela