missmk

Live your life before someone else does

Fråga om min ansiktsrengöring..

Publicerad 2012-11-14 00:19:00 i Allmänt,

 
Jag såg att jag fick en fråga om vad jag köpte för rengöringsprodukter på apoteket för några dagar sedan. Det är dessa tuber från La Roche-Posay jag använder. Det här märket är det bästa jag någonsin använt. Jag har testat många i mina dagar men har nu äntligen hittat rätt.
 
Det bästa med La Roche produkter är att de är så skonsamma mot huden. Jag har periodvis väldigt torr hud men efter att ha börjat använda dessa för ett tag sen så har jag numera alltid fräsch och len hud. Sen är det även väldigt bra att man inte behöver hålla på att tvätta bort något med vatten.
 
Man stryker bara in Cleansing milk med en bomullstuss i hela ansiktet (funkar även på ögonen för att avlägsna mascara) och sen går man över till ansiktsvattnet (i mitten). Och sist den återfuktande krämen. Med andra ord, det går väldigt fort!
 
Om ni velar lite vad ni ska använda för rengöring till ansiktet så kan jag verkligen rekommendera La Roche produkter. De passar även alla hudtyper. Jag är så nöjd!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela