missmk

Live your life before someone else does

Fredagkväll = jobb

Publicerad 2012-11-30 15:14:43 i Allmänt,

Har suttit och babblat en massa med min härliga sambo idag som kommer få lägga ut en annons angående ny inneboende nu i veckan då jag ska flytta snart.
 
Sist när hon gjorde det, innan jag flyttade in så fick hon i snitt 500 mail - OM DAGEN! Vågar inte tänka på hur många det var sammanlagt som skickade till henne. Kul att det var jag som fick flytta in till slut :)
 
Nu ska jag duscha och äta. Sen ska jag åka och jobba på Fridhemsplan. Jag och en till tjej ska jobba där ikväll så att personalen där får åka på julbord samt julkonsert på Friends Arena. På torsdag är det vår tur att åka dit. Det ska bli jättetrevligt!
 
Jobbar 9-20 imorgon också och sen åker jag återigen hem till Karlholm och Gävle. Mormor fyller år på söndag så jag har lovat att vara med på julbord med släkten.
 
 
Ha en underbar fredagkväll fina ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela