missmk

Live your life before someone else does

Globen lyste fint ikväll...

Publicerad 2012-11-13 00:49:38 i Allmänt,

 
Precis bredvid min port kan man se Globen. Och på kvällarna lyser den så fint. Ikväll lite extra fint men sen kom jag ju på att det var väl fotbollsgalan som pågick där ikväll va?
 
Synd att dessa dåliga, suddiga bilder från Iphonen ska förstöra lite bara... Kommer verkligen sakna Södermalm sen när jag flyttar. Älskar den här stadsdelen och känner mig som hemma här.
 
Området runt Globen och Årstaviken är mina favoritställen än så länge. Sport- och lantkänsla är mer jag än de ytliga shoppingstråken, fina kvarteren och festställena inne i stan. Men det är ju kring Stureplan man likförbannat ändå hamnar på när man går ut :)
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela