missmk

Live your life before someone else does

Hade ni klarat av detta?

Publicerad 2012-11-27 23:34:00 i Allmänt,

 
 
Fick ett roligt och läskigt klipp skickat till mig på facebook av Maddes härliga moster Maggan. Jag skrattade så jag grät samtidigt som jag tyckte så jäkla synd om de som blev utsatta. Det kan ju faktiskt vara livsfarligt att skrämmas sådär. Fan vad elakt egentligen!

Hade jag blivit utsatt för detta så hade jag blivit så förbannad att jag för första gången i mitt liv hade slagit ner någon av reflexmässigt. Hade förmodligen slagit till den lilla flickan av ren chock medans jag stod i hissen.
 
De som blev utsatta måste nästan ha fått mén för livet av detta och kommer nog aldrig mer att åka hiss igen... eller vad tror ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela