missmk

Live your life before someone else does

Har fått pussat på lilla Lucas ikväll...

Publicerad 2012-11-18 23:22:00 i Allmänt,

 
Min före detta sambo och vän Bia har flyttat granne med mamma och pappa. Så ikväll gick jag över till dom och kramades. Lilla bedårande Lucas har blivit så stor sen sist vi sågs.
 
 
Jag smälter!!
 
 
 
 
Sen tod jag tåget hemåt. Har haft en helt underbar helg som vanligt när jag är hemma och hälsar på. Har lagt mig i sängen nu. Börjar jobba 7 i morgon. Sen är jag ledig på tisdag. Då ska jag till Hovet med min snygga Brynäshalsduk runt halsen och reta gallfeber på AIK-supportrarna ;)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela