missmk

Live your life before someone else does

Helgen gick fort...

Publicerad 2012-11-11 20:27:19 i Allmänt,

 
Har jobbat hela helgen och jäklar vad fort det har gått! Det känns alltid drygt att jobba inför en helg men tiden bara rusar iväg. Och att det dessutom är riktigt bra betalt gör inte saken sämre.
 
Kollade vad jag skulle få i lön nu den 25:e och fick en chock. Trodde inte att vi kunde tjäna så bra inom hotellbranschen men eftersom hotellet är privatägt så tjänar vi mer än vad dom gör på alla hotellkedjor i landet har jag fått veta.
 
Nu jobbar jag bara mån och tis sen är jag ledig ända tills nästa vecka. Ska skriva lägenhetskontrakt hos Mia på onsdag och sen ska jag till skolan tors-fre och träffa mina fantastiska klasskompisar och lärare igen. Vi fick bra betyg på våra artiklar. Så kul!
 
Nu har ni fått en update hur min helg har varit och hur veckan kommer arta sig. Fruktansvärt ointressant jag vet men har inte så mycket annat att bidra med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela