missmk

Live your life before someone else does

Åker en sväng till NY i sommar igen!

Publicerad 2012-11-09 01:16:00 i Allmänt,

 
Har ni sett?! Min gamla arbetsgivare måste ha skrivit ut fel priser :) Som ni ser så börjar Norwegian köra till New York sista maj nästa år. Och en enkel biljett från New York hem till Sverige kostar lite drygt 1000 kr!!! Och direktflyg dessutom?! Drömmer jag nu eller läser jag rätt?!
 
Jag blev verkligen chockad över detta men väldigt glad såklart! Ska ta och boka en resa till New York nu i jul/nyår medans priserna ända är så pass låga. Herregud om priserna fortsätter att hålla sig så här (vilket jag också tror) så kommer jag försöka åka några gånger per år till the big apple.
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela