missmk

Live your life before someone else does

Jag kommer bo så fint!

Publicerad 2012-11-06 19:26:09 i Allmänt,

Hej vänner!
 
Ikväll har jag varit till Mia på Kungsholmen och kollat in lägenheten. Guuud så fin lägenhet hon har och där ska jag bo minst ett år!! :) Styrelsen hade givit sitt godkännande i veckan så jag flyttar dit i mellandagarna. Det ser jag verkligen fram emot!
 
Här ska ni få se ett litet smakprov på hur det ungefär ser ut där jag ska bo. Mia har en grym stil...
 
 
Det är så här högt i tak i lägenheten om inte lite högre till och med. Golvet ser nästan ut som på bilden fast lite mörkare i verkligheten och fönstren är så stora som på bilden med väldigt djup fönsterbräda.
 
 
Ungefär så här ser det ut i hallen med gamla fina dörrar och ljust golv.
 
 
Inne i badrummet (!) har hon en sån här takkrona hängandes, supersnyggt! Har aldrig tänkt på att man kan ha sånna här fina kronor där inne :)
 
 
Och ett sånt här häftigt kylskåp står i köket. Det är inte denna färg på kylskåpet dock.
 
Ni ska få se sen hur det ser ut där. Och omgivningen runt lägenheten måste vara Stockholms finaste kvarter med jättemysiga och fina butiker och barer/restauranger.
 
Kram på er.
 

Kommentarer

Postat av: Malin Söderberg

Publicerad 2012-11-08 08:40:57

Snyggt! Kanske man får luva där när man är i Sthlm för Summerburst? ;)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-11-08 09:41:10

Haha, ja klart du får Malin!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela