missmk

Live your life before someone else does

Jag ska intervjua Camilla Björkman!

Publicerad 2012-11-23 13:44:00 i Allmänt,

Idag fick jag svar från en av mina största förebilder i journalistbranschen - Camilla Björkman! Helt fantastiskt kul!
 
Camilla har en bred erfarenhet i branschen och jobbar bland annat på Aftonbladet, ELLE och Cosmopolitan. Hon har även startat Aftonbladet Kvinna och en egen tidning som heter Driva Eget där hon också är chefredaktör. Det som jag bland annat tycker är så bra med Camilla är att hon har startat en frilansblogg där man får veta ALLT som är värt att veta om hur man blir en grym frilansjournalist.
 
Jag ska intervjua och göra ett personporträtt av henne om två veckor.
 
"Jaha?" kanske ni tänker nu. :) Men ni ska veta att det här är en dröm och en väldigt stor ära för mig. Detta kommer även vara en fin merit att visa upp i jakten på journalistjobb sen.
 
Gå in och kolla Camillas hemsida här:
 
http://camillabjorkman.com/

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2012-11-27 22:12:16

Bra jobbat gumman. Frågar man inte så får man inget svar. Hoppas det går bra med intervjun. :) ()

Postat av: Madde

Publicerad 2012-11-27 23:53:53

Tack världens bästa mamma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela