missmk

Live your life before someone else does

Kärt återseende!

Publicerad 2012-11-01 23:44:00 i Allmänt,

 
Imorgon efter jobbet ska jag träffa dessa gobitar som är i Stockholm och myser med varandra. Vi har inte setts sen i MARS (det är verkligen inte okej Camilla) ;) Vi har alltid setts minst en gång i månaden förr. Men så är det ibland när det är fullt upp i livet...

Kommer ses i jul också. Vi har alltid en tradition varje år numera att ha en liten glöggkväll, eller rättare sagt en stor glöggkväll ;) och festa till det lite med en massa härligt folkt. Det ser jag fram emot!
 
Idag har jag städat lite i lägenheten med tjejen jag bor med. Sen var jag med Henrik till en affär som sålde tavlor. Jättefina tavlor! Blev sugen på att skaffa en själv men inte läge nu när det inte ens är min egen lägenhet jag ska flytta till... Sen åt vi god lunch innan jag började jobba kväll.
 
Börjar kl 7 i morgon igen så dags att sova nu.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela