missmk

Live your life before someone else does

Kontraktskrivning ikväll

Publicerad 2012-11-14 19:12:00 i Allmänt,

 
Här är porten upp till "min" nya lägenhet. Älskar att man först går in på en innergård från gatan och sen upp till lägenheten. På så sätt blir det ju väldigt tyst och lugnt.
 
 
En liten förhandstitt ;) Snart bor jag här!
 

Kungsbron. I denna byggnad jobbar jag fast man går in på andra sidan. Gick till jobbet efter att jag hade varit hos Mia och skrev ut lite papper som jag ska ta med till skolan i morgon.
 
 
Stadshuset lyser fint. Jag kommer bli lika kär i mitt nya område på Kungsholmen som jag är i området på Söder. Gick omkring på gatorna ikväll där jag ska bo och det är så himla mysigt!! Jag sa till Mia att jag redan känner mig som hemma, både i lägenheten och runt omkring. Superfina små butiker och hus överallt!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela