missmk

Live your life before someone else does

MAGISKT!

Publicerad 2012-11-25 12:43:00 i Allmänt,

Hej fina ni!
 
Hoppas att ni har haft en bra helg. Jag hade den bästa kvällen någonsin igår! Har aldrig upplevt något liknande och kommer nog aldrig göra det igen heller... Det går inte att beskriva stämningen igår. Sjukt!!!
 
Här kommer lite bilder:
 
 
 
 
 
 
Världens bästa CKarlssons! :) Känner ni igen fina Agnes?
 
 
 
 
 
 
 
 
Louise var helt slut efteråt av allt dansande för vi dansade som om det inte fanns någon morgondag!
 
 
 
 
 
Är så nöjd med gårdagen. Kommer leva länge på detta!
 
Men visste ni att SHM INTE splittras efter igår? Jag trodde deras sista spelning tillsammans var igår men de har ju massa spelningar framöver fick jag veta igår. Bland annat Köpenhamn på måndag och Mexico i februari.
 
Det var nog bara första och sista gången dom spelade i Sverige men resten av världen kommer att få se mer av dem...
 
Nu ska jag ligga i sängen hela dagen och inte röra mig ur fläcken. Jag ska även äta i sängen. Ska beställa MAX-mat nu som kommer köras direkt hem till mig. VIlken lyx va? Det är en av de bättre fördelarna med att bo i en stor stad. Hemkörning via onlinepizza.se!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2012-11-25 13:05:15

Ser ut som det var en grym kväll. Snygg du och Agnes är tillsammans =) Kan tänka mig att du hört det här förr men du är jävligt lik Megan Fox och de är en av de finaste komplimanger man kan få i mitt tycke ;) Take Care/P

Postat av: Madde

Publicerad 2012-11-25 15:35:29

Hehe, ja jag har hört det en del. Tack då antar jag!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela