missmk

Live your life before someone else does

Min klasskompis uttalar sig i Expressen...

Publicerad 2012-11-14 20:05:00 i Allmänt,

 
Alltså herregud vilken mediastorm det har varit angående detta. Hur kan det ens bli så mycket uppståndelse kring en D-kändis som Katrin Zytomierska? Menar inte att snacka skit om henne alls men allvarligt vem är hon? Och hur kan hon ha fått så mycket uppmärksamhet... Kan det vara en kombination av att hon är tillsammans med Bingo Rimér och har uttalat sig jävligt korkat tro?
 
Hur som helst så har min grymma klasskompis Catherine (med samma namn) :) blivit intervjuad i Expressen angående detta med samhällets ideal. Catherine jobbar på Riksföreningen Anorexi/Bulimi här i Stockholm.
 
Hon är en av de härligaste människorna jag någonsin har träffat. Det är hon och en till tjej till som heter Anna-Sarah som jag har fått bäst kontakt med i klassen. Grymma och inspirerande människor vilket jag mår så bra av!
 
Läs intervjun med Catherine här:
 
http://www.expressen.se/nyheter/annonsorer-bryter-med-zytomierska-efter-blogginlagg/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela