missmk

Live your life before someone else does

Nedräkningen har börjat..

Publicerad 2012-11-22 23:48:00 i Allmänt,

 
Jag LÄNGTAR likt ett barn som väntar på tomten på julafton. Det är en exakt likadan jämförelse ska ni veta kära läsare. Samtidigt så är jag lite ledsen för jag vill inte att dom slutar! Jag kanske till och med kommer fälla en tår på plats? Det kommer ju dom själva göra på lördag har dom sagt så ja, mycket möjligt att det blir så.
 
Har suttit och frossat i bilder och updates på Aftonbladet nu och jag håller på spricker av eufori.

Nu ska jag ringa och kolla med Taxi Stockholm om det går att förboka till lördagkväll. Det har nämligen varit total kaos i stan ikväll. ALLA hotell är fullbokade över helgen på grund av SHM. Och trafiken ska vi inte ens prata om. Det har inte gått att komma fram norrut. 
 
Det har ju även varit AIK match mot något italienskt lag, så Solna har med andra ord svämmat över av folk ikväll. Jag har frenetiskt suttit och skrivit ihop vägbeskrivningar på jobbet till Friends Arena både på engelska och svenska till alla gäster. Lite framförhållning måste man ju ha :)
 
Den här gruppen är så stor så det inte går att beskriva. Till och med en tant och en farbror på 80 år var fullt medveten om att SHM skulle spela ikväll och de kommande dagarna.
 
Jag ska först jobba 8-19 på lördag sen ska jag göra mig i ordning inne i ett av våra konferens rum haha. Alla andra är ju upptagna. Och efter det ska jag möta upp Louise med fler för en magisk afton.
 
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela