missmk

Live your life before someone else does

Obama for President!

Publicerad 2012-11-07 05:45:00 i Allmänt,

Det första jag gjorde när jag vaknade nyss var att kolla DN vem som vann valet. Och gud vilken lättnad att Obama är kvar fyra år till!
Om den andra tomten hade vunnit så är jag rädd att det hade blivit ett nytt världskrig i vår värld. Romney har ju mer eller mindre uttryckt att han vill anfalla Iran om han blir president. Dessutom vill han förbjuda abort och ta bort preventivmedel?! Alltså hur tänker man då? Och jag har nog aldrig hört talas om en starkare dubbelmoral. Usch!
Skrämmande att han fick så många röster som han fick. Nej tack gode gud för Obama. Jag gillar honom! Viktigt med en mörk man som president också tror jag.
USA betyder mycket för mig. Jag har bara varit där tre gånger (i Miami, Los Angeles och New York) men jag känner en otrolig samhörighet med alla människor och även alla platser när jag är där. Ser fram emot nästa vistelse som inte borde dröja speciellt länge till...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela