missmk

Live your life before someone else does

Personporträtt...

Publicerad 2012-11-15 20:58:00 i Allmänt,

 
Har varit i skolan hela dagen. Jäklar vilken lärorik dag det har varit!! Jag älskar mina klasskompisar och lärare. Dom är grymma!

Idag lärde vi oss foto. Jag och Catherine fotade varandra i solen här nere vid vattnet. Det blev jättebra. Efter det hade vi utbildning i photoshop. Haha sjukt hur det har blivit.
 
Nu ska vi lämna dagstidningsjournalistiken och gå över på personporträtt. Det blir bara svårare och svårare. Nu ska vi skriva, intervjua OCH fota. Vi får välja vilken människa vi vill men han/hon ska ha något spännande att tillföra. Någon som har det där lilla extra. Lättast är väl att intervjua någon kändis som ändå är ganska intressant. Jag har en månad på mig. Skönt att vi fick lite tid på oss.
 
Efter skolan fick jag skjuts med Catherine och hennes kille. Dom bor ju bara någon gata ifrån mig. Blir alltid lika glad när man får åka bil som är 100 gånger mer avslappnande än t-banan.
 
I morgon ska vi tillbaks till skolan igen och direkt efter så åker jag hem till Karlholm och Gävle över helgen. Ska bli mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela