missmk

Live your life before someone else does

Plugg...

Publicerad 2012-11-26 17:35:59 i Allmänt,

 
Har precis hällt upp vaniljte (som jag för övrigt har blivit beroende av, dricker säkert 4 koppar om dagen) och satt mig i soffan och ska plugga. Skulle egentligen ha tagit mig i kragen och gått och simmat på Eriksdalsbadet idag men jag har haft noll motivation till att ens gå utanför dörren. Så jag har istället städat och lagt ner min själ i studierna idag.
 
Känner mig riktigt trött i både kropp och själ. SHM sög fullkomligen musten ur mig! Ska lägga upp videoklipp sen så ska ni som inte var där någon av dagarna, få en liten inblick på hur mäktigt det var.
 
Som ni ser så ska jag nu läsa en intervju med Filippa Reinfeldt. Jag ska skriva och berätta hur skribenten har gestaltat Filippa och miljön runtomkring. Sen har jag en till intervju efter denna där jag ska dela med mig av mina reflektioner innan deadline i morgon kväll.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela