missmk

Live your life before someone else does

Precis vad jag behövde!

Publicerad 2012-11-17 22:59:33 i Allmänt,

 
 
 
Vilka härliga dagar jag har haft ute på landet må ni tro. Idag har jag varit i Gävle och shoppat. Har kollat efter ett par nya skor i Stockholm men har inte hittat några men tänk att jag hittade ett par i lilla Gävle som jag föll för direkt :) Köpte även en ny väska.
 
Åt på Kinarestaurangen på söder ikväll med mamma och pappa och fy satan vad gott det var! Sen köpte jag på mig lite magasin som ni ser. Jag hoppas ju innerligt att någon av dessa (och även andra magasin) kommer bli min arbetsgivare inom en framtid, så jag köper dessa tidningar ibland och lusläser för att veta exakt vad som finns med. Ska börja fila på lite idéer och reportage här efter jul som jag sedan ska försöka sälja in. Spännande!
 
Nu sitter jag och kollar på Sommaren med Göran. Magnusson har lyckats riktigt bra!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela