missmk

Live your life before someone else does

Promenad längs vattnet...

Publicerad 2012-11-09 14:35:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Idag gick jag en promenad i finvädret längs Årstaviken. Det kändes som om jag var hemma på landet igen. Underbar känsla. Båtar och vatten, det finns inget bättre!
 
Sen gick jag till apoteket och köpte ipren plus 3 st nya rengöringstuber till ansiktet från franska La Roche Posay, som är helt fantastiska! Har precis rengjort huden så nu är jag som ny igen. Härligt!
 
Ska snart åka till jobbet.
 
Kram.
 

Kommentarer

Postat av: Henriette

Publicerad 2012-11-13 15:45:36

Såg ut att vara en riktigt mysig promenad! Vad var det för rengöringstuber du köpte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela