missmk

Live your life before someone else does

Schibstedbuilding

Publicerad 2012-11-21 11:01:00 i Allmänt,

 
I denna byggnad jobbar jag. Skulle nog vilja påstå att det är Stockholms mest trafikerade byggnad med ungefär miljoner människor som jobbar :) Det är bland annat vi på Kungsbron Hotel, Svenska Dagbladets redaktion, Aftonbladets redaktion (precis ovanför oss), Trafikverket och Schibsted (Sveriges största företag vad gäller media med ca 7200 anställda!), sen är det fler företag som ligger i denna Schibstedbyggnad som jag inte kommer ihåg namnet på.
 
Som ni hör så har jag det rätt bra med tanke på att min nästkommande bransch omringar mig :)
 
Håller på tänker febrilt på vilken person jag ska intervjua i mitt skolarbete. Det är nästan ingen av oss som hittat någon än. Jag har kontaktat Alex Schulman. Tycker att han är helt fantastisk!! Han skriver så bra och är samtidigt sjukt rolig. Men det är nog 1 % chans att han kan som säkert har fullt upp 24/7.
 
Nu ska jag gå och handla, äta och sen jobba kväll.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela