missmk

Live your life before someone else does

Söndag...

Publicerad 2012-11-04 12:09:00 i Allmänt,

 
 
Igår var jag en stylad tjej full med energi. Idag ligger jag helt utslagen i sängen. Det är vid sånna här tillfällen man överväger att vilja betala för en kock som lagar mat åt en hela dagen. Jag kan nämligen inte röra mig...
 
Men det var det värt för vi hade så jäkla kul igår!! Det blev inte Berns utan vi blev istället sugna på Soap Bar. Ett väldigt populärt ställe i den här stan så vi stod i kö där en halvtimme innan vi fick nog.
 
Vi träffade några killar i kön som tipsade oss att gå till Collage istället. Så vi gjorde det och det var riktigt bra där inne. Jag har aldirg varit på en nattklubb som spelar så bra musik. Dom blandade allt från 90-talsbandet Five till Swedish House Mafia och mixade gamla och nya låtar. Det var grymt!! Det stället kommer jag definitivt besöka fler gånger.
 
Ska vila ett tag till nu. Senare ska jag hem till Louise och kolla film och käka. Hon har ju också flyttat till Södermalm, vi bor bara 15 minuters promenad ifrån varandra. Härligt!
 
Hörs senare...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela