missmk

Live your life before someone else does

Svar från Stockholms Tennishall

Publicerad 2012-11-07 23:35:00 i Allmänt,

 
Fick svar från Stockholms Tennishall idag som ligger på Kungsholmen dit jag kommer flytta. Och som ni ser så börjar vårterminen 7 januari, alltså precis efter att jag har flyttat dit. Kan ju inte bli bättre än så! :)
 
Jag skriver mer än gärna upp mig på intresselistan! Priset kanske är något dyrt för 16 tillfällen men hellre det än att lägga pengar på till exempel ett fjantigt gym.
 
Var och käkade med Louise på Olearys tidigare ikväll. Hur gott och trevligt som helst. När jag kom hem skrev jag klart slutversionen av artikeln som ska lämnas in imorgon. Känns bra. Sen är det slut på uppgifter ett tag tills vi ska tillbaks till skolan.
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-08 00:09:18

Har följt din blogg ett tag då jag kom in på den av en slump förr. Måste säga vilken härlig och tuff tjej du verkar vara. Duktig som fanken! Inte alla som klarar ny stad, nytt jobb, studier och ett socialt liv på det sättet som du gör... Kul att se! /Anna

Postat av: Madde

Publicerad 2012-11-08 12:43:18

TACK snälla du, va glad jag blir! Jodå alla klarar av det bara man vill och tror på sig själv ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela