missmk

Live your life before someone else does

Vilket roligt jobb dom har haft!

Publicerad 2012-11-28 14:20:31 i Allmänt,

 
Det här måste vara bland det roligaste av alla säsonger. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser det här. Jag har faktiskt tänkt tanken att bli skådespelerska. Jag höll på med drama och teater i mellan- och högstadiet och var med i föreställningar för hela skolan. Men efter det har jag lagt min "skådespelarkarriär" på hyllan ;) haha.

Kanske något att återgå till i framtiden...? Man vet aldrig.
 
Förstå, man får ju betalt av att ha så här kul med sina vänner under inspelningarna! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela