missmk

Live your life before someone else does

Är så nöjd med dagens inköp!

Publicerad 2012-10-03 17:17:59 i Allmänt,

 
Var och lämnade in min mobil på ett ställe på Götgatan. Det tog endast en timme att reparera. Den otroligt trevliga personlaen frågade även om jag ville ha en annan färg.
 
Jag var tråkig och tog vitt. Men det är färscht och snyggt! Känns overkligt att den är som ny nu. Endast 799:- för lagning och byte av färg!
 
 
Medans mobilen var på lagning kom jag på att jag inte hade någon klocka att titta på längre. Man blir verkligen handikappad utan telefonen.
 
Jag fick då till min glädje se att det var rea på klockor på Ur & Penn. Lycklig som ett barn köpte jag denna sjukt snygga klocka! Är så nöjd.
 
Sen köpte jag lite annat som hårspännen, hårsnoddar, en till vit blus. Älskar dessa vita blusar. Den jag har haft på mig idag är så enkel, skön och fin.
 
Skulle ju även köpa ett skärp men jag köpte fler jeans istället. Haha så onödigt. Den här gången köpte jag mindre storlekar så nu hoppas jag att dom sitter bättre :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madde

Namn: Madde Bor: Stockholm Från Gävle Gör: Studerar journalistik Kontakt: [email protected] Instagram: mkarlsson86

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela